"Berikut Adalah Cara 100% Semula Jadi untuk to Neutralkan Asid Urik (Yang Menyebabkan Sakit Gout Anda) Dalam Masa Kurang Daripada 3 Minggu TANPA Sebarang Ubat Kimia Atau Pembedahan Yang Bahaya!"

Kisah Hidup Pesakit Gout Di Klinik XYZ...

Pesakit Gout:

"Dok, kenapa masalah gout saya tidak putus dan masih serang saya walaupun saya sudah habis makan ubat-ubat yang Dok bagi tu?"
Dok:
"Ohhh... Anda perlu tahu bahawa Gout ini tidak boleh disembuhkan dan ia merupakan suatu penyakit yang anda terpaksa hidup bersama buat selama-lamanya. Ubat-ubat yang saya bagi tu cuma untuk mengawal sakit dan bengkak gout sahaja."
Pesakit Gout:
"Maksun Dok adalah saya terpaksa jumpa Dok setiap bulan untuk mendapatkan ubat-ubat pengawal tu?"
Dok:
"Mmmm... Begantunglah, kalau kamu sakit setiap bulan, maka kami jumpa setiap bulan lah."
Pesakit Gout:
"Apa!? Maksudnya setiap bulan saya terpaksa datang untuk dapatkan ubat atau suntikan yang mahal tu sungguhpun ia terbukti tidak boleh menyembuhkan masalah gout saya?"
Dok:
"Mmm... Nampaknya ia merupakan satu-satunya cara yang ada pada kamu"
Pesakit Gout:
"... ... ..."

Hakikatnya... Anda rasa Pakar XYZ akan rekomenkan cara (jika dia tahu) yang boleh sembuhkan sakit Gout anda? Tentunya TIDAK! Dia akan hilang satu "sumber pendapatan" jika dia tolong anda telah membasmi masalah Gout. Anda tidak sakit, anda tidak perlu beli ubat dan dia tidak dapat mengaut keuntungan daripada anda lagi. Logik?

Baca ini... anda boleh terus mengambil ubat-ubat yang Mungkin Berbahaya kepada badan anda dan diseksa oleh kesan sampingan ubat-ubat ini buat seumur hidup. Tetapi... Adakah itu merupakan satu-satunya pilihan yang anda boleh buat?

Kesihatan Anda merupakan Aset yang Paling Berharga kepada anda, ia merupakan ASAS kepada hidup yang berkualiti. Anda masih mempunyai banyak tahun untuk hidup... Adakah anda mahu mengumpul racun daripada Ubat-ubat tersebut untuk berdekad-dekad?

Cuba fikirkan apakah masalah-masalah yang mungkin dibawa oleh bahan kimia sintetik ini terhadap badan anda. Satu perkara yang tentu adalah... Ia akan merupakan satu siri kesan sampingan yang berlarutan buat jangka masa yang Paaanjang.

TETAPI! Sekarang anda telah terjumpa MineralCas Jinliyuan dan anda telah diberi satu pilihan - Satu Pilihan Alternatif yang SEMULAJADI dan Satu Peluang untuk Bebas Daripada Gout buat SELAMA-LAMANYA...

Peringkat-peringkat Perkembangan Gout Yang Sungguh Menyedihkan...

Peringkat Pertama: Darah Yang Pekat, Gelap, dan Mengalir Dengan Perlahan

Gout Thick Blood

Peringkat Kedua: Kerap Rasa Letih dan Lesu. Kualiti Tidur Yang Tidak Bagus.

Gout Tired Sleepy

Peringkat Ketiga: Lemah Tenaga Batin atau Mati Pucuk. Persembahan Tidak Tahan Lama

Gout Erectile Dysfunction

Peringkat Keempat: Serangan Gout pada Ibu Jari Kaki atau Buku Lali

Gout Swollen Feet

Peringkat Kelima: Serangan Gout Mula Merebak ke Lutut dan Tangan

Gout Swollen Hand

Peringkat Keenam: Jari-jari Mula Mengeras dan Bengkok

Gout Crooked Fingers

Peringkat Ketujuh: Tofi Mula Menonjol Di Permukaan Kulit atau Bintik-bintik Kutikel Halus Muncul Di Sekeliling Cubing Telinga

Gout Tophi

Peringkat Kelapan: Masalah Buah Pinggang, Pertumbuhan Batu Karang, Tekanan Darah Tinggi, dan lain-lain Penyakit Sekunder.

Gout Kidney Failed

Peringkat Kesembilan: Peringkat Terakhir?

Gout Game Over

Jika Gout Boleh Dijangka (Predictable), Jadi Memang Terdapat Satu Pattern atau Akar Umbi yang Boleh Dikesan.

Maksudnya... Gout Boleh Dihapuskan!!!

Semakin Awal Anda Mengambil Tindakan, Semakin Cepat Ia Disembuhkan. Jangan Tangguhkan Sampai Peringkat Yang Terakhir, Masa Tu Mungkin Terlambat Sudah...

Jangan Menjadikan Gout Ini Masalah Yang Kompleks!

Memulihkan gout adalah SANGAT MUDAH! Jika anda faham tentang akar umbi penyakit ini. Penyakit gout ini berasal daripada satu dan HANYA SATU punca, iaitu kandungan Asid Urik (Uric Acid) yang Tinggi!

Satu-satunya cara yang paling berkesan dalam penyingkiran asid urik di dalam badan adalah dengan meminum Air Alkali Ionik yang mempunyai nilai pH tinggi yang boleh neutralkan sisa-sisa toksik berasid di dalam badan anda, termasuk Asid Urik yang menyebabkan masalah gout.

Ramai pesakit gout cuba sedaya upaya untuk mengawal cara pemakanan harian mereka untuk mengelakkan serangan gout yang Sungguh Menyakitkan! Ini tak boleh makan, itu tak boleh makan. Amalan ini hanya akan menimbulkan tekanan jiwa dan mental yang membebankan diri anda dan keluarga anda.

Anda patut bersyukur kerana bernasib baik dapat dilahir pada zaman yang aman damai ini yang dipenuhi dengan pelbagai peluang untuk menikmati hidup. Malahan, apa kata kalau hantu gout tu tiba-tiba menyerang anda apabila anda tengah melancong, shopping dan makan angin bersama keluarga anda? Sudah tentu ia akan menghancurkan kebahagiaan dan kegembiraan anda bersama keluarga tersayang anda.

Adakah anda perlu hidup begitu SUSAH?

Berikut adalah fakta yang sangat ringkas dan jelas, 70% daripada badan anda adalah terdiri daripada AIR! Anda membazirkan banyak masa dan tenaga menghafal apa makanan yang tak boleh makan, tetapi pernahkan anda meluangkan sedikit masa untuk belajar apa air yang patut dielakkan?

Anda mungkin tahu bahawa terdapat pelbagai jenis air yang berada di pasaran, seperti Air Mineral, Air Suling, Air R.O., Air Aura, dan macam-macam lagi... Tetapi, adakah anda ketahui yang mana satunya adalah Berasid (TERUK untuk gout), Neutral atau Beralkali?

Air bukannya sekadar H2O sahaja... Khasnya dalam keadaan anda sekarang, anda amat perlu minum Air Alkali Ionik yang boleh melarut dan neutralkan asid urik yang terdapat di dalam badan anda.

Sebelum Anda Terus Membaca...

Masalah Gout sudah pun menjadi satu masalah kesihatan berleluasa yang sedang mengancam ramai orang. Hampir setiap orang mempunyai sekurang-kurangnya seorang ahli keluarga, saudara atau kawan rapat yang telah menghidap masalah gout atau asik urik tinggi ini. Kemungkinan terdapat kawan yang baru diberitahu dia telah hidap masalah gout dan dia tengah risau tentang penyakit ini. Tambahan lagi pesakit biasanya tidak suka bagitahu orang lain tentang masalah kesihatan diri sendiri.

Jadi, sila bantu kawan-kawan sebegini dengan mengkongsikan maklumat yang terdapat dalam laman web ini melalui Facebook atau Twitter! Anda mungkin dapat membantu seseorang dengan satu Klik! pada butang berikut...

Share |
 

 

Penyelesaiannya adalah...

MineralCas Jinliyuan

Jinliyuan

Jinliyuan

  • MineralCas Jinliyuan merupakan ekstrak mineral semulajadi daripada unsur-unsur semulajadi seperti Mutiara, Cengkerang Tiram, Rumpai Laut, dan Batu Stalaktit yang telah diproses dengan Bio-Teknologi Nano. Kaedah ekstrak tersebut telah dipatenkan (patent) oleh pencipta tersebut.

  • Serbuk aktif MineralCas yang telah diesktrak adalah diimport dari Taiwan, dan dipakej masuk kapsul dan kotak melalui kilang GMP di Kajang, Malaysia.
  • Ia dikategorikan sebagai Supplement Kesihatan dan bukannya ubat.

  • Terdapat 60 kapsul di dalam setiap kotak MineralCas Jinliyuan. Harga pasaran untuk satu kotak adalah RM180.

  • Setiap Kapsul adalah disediakan untuk pengaktifan 5 Liter Air Minuman.

  • 380mg MineralCas boleh mengaktifkan 5 Liter Air biasa menjadi air bercas electron tinggi (antioksida), beralkali tinggi, dan kelompok molekul besaiz halus.

  • Demi kesihatan badan yang optimum, anda dinasihat supaya minum 2.5 Liter Air Aktif MineralCas Jinliyuan setiap hari untuk meneutralkan toksik berasid dalam badan.

  • Anda akan rasa kagum dengan keajaiban Air Aktif MineralCas Jinliyuan dalam memulihkan keadaan badan anda daripada yang Berasid kepada yang Beralkali. Cuba baru tau!

Ini BUKAN Produk dari Negara CINA.

Kebelakangan ini, ramai orang yang menanya sama ada MineralCas Jinliyuan ini adalah produk dari negara Cina. Memandangkan corak rekaan kotak MineralCas Jinliyuan agak kolot dan terdapat tulisan Bahasa Cina, ramai ingat ia adalah produk tepi jalan daripada Negara Cina.

Pihak kami faham bahawa ada pelanggan yang tak berapa selesa dengan rekaan kotak yang sedia ada, tetapi rekaan kotak ini telahpun digunakan sejak ia diperkenalkan di Malaysia sejak 15 tahun lepas dan rekaan kotak termasuk setiap perkataan pada kotak telah difailkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia apabila memohon kelulusan KKM, kami tidak boleh tukar rekaan kotak sesuka hati.

Unsur aktif semulajadi MineralCas adalah 100% diimport dari Taiwan di bawah kawalan kualiti yang ketat.

Ini adalah pengakuan yang jujur dan ikhlas.

Testimoni Terbaru

Batu karang pun keluar! Berikut adalah gambar yang dihantar oleh En. Zul dari Kelantan yang mengatakan bahawa ada air MineralCas Jinliyuan telah bantu mengecilkan batu karang yang ada dalam buah pinggang dan akhirnya membolehkan ia dikeluarkan bersama air kencing...

Batu Karang

 

Berikut adalah Screen Capture WhatsApp daripada En. Rosmadi dari TUDM Subang. Sebelum ini, En. Rosmadi ada masalah gout dan tekanan darah tinggi. Beliau buat order pertama pada 10 Juali 2014, dalam masa kurang daripada 2 bulan minum air MineralCas Jinliyuan, pada 2 September 2014, beliau WhatsApp saya untuk maklumkan bahawa keadaan beliau telah menunjukkan perubahan positif yang sangat jelas.

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada isteri En. Abdul Rani dari Alor Setar. En. Abdul Rani telah alami masalah gout dan tekanan darah. Selepas lebih kurang 2 bulan minum air MineralCas Jinliyuan, keadaan beliau menunjukkan perubahan positif yang sangat jelas.

kencing manis

 

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada En. Abdul Rahman dari Terengganu. Ibu En. Abdul Rahman telah hidap masalah kencing manis sejak beberapa tahun lalu, keadaan beliau bertambah semakin merisaukan walaupun beliau makan ubat hospital seperti yang dicadangkan dan macam-macam supplement telahpun dicuba. Keadaan beliau mula bertambah baik selepas beliau mula minum air alkali MineralCas Jinliyuan yang dipesan oleh anak yang sayangi ibu, En. Abdul Rahman.

kencing manis

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada En. Wan dari Kelantan. Asalnya, beliau pesan 1 kotak MineralCas Jinliyuan untuk tujuan rawat masalah gout, tetapi kemudia beliau terkejut apabila mengetahui bukan sahaja asid urik yang turun, tekanan darah turut kembali normal...

gout

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada Pn. Noraini dari Butterworth. Suami Pn. Noraini kerap diserang gout yang berpunca daripada asid urik yang tinggi dalam badan.

gout testimoni

Berikut adalah Screen Capture Whatsapp daripada En. Mutalib. Beliau mengalami masalah komplikasi daripada kolesterol tinggi dan kencing manis yang mengganggu kualiti hidup beliau. Beliau boleh rasai perubahan positif yang jelas dalam tempoh yang singkat.

kencing manis

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada En. Nizam dari Bukit Mertajam, Penang. 100% Sahih dan Benar.

testinizam

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada En. Ibrahim berumur 30-an yang pernah menjadi mangsa kanser. 100% Sahih dan Benar.

ibrahim

 

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada Pn. Zainab selepas mula minum air MineralCas Jinliyuan untuk 1 bulan lebih. 100% Sahih dan Benar.

Testimoni 010512

Berikut adalah Screen Capture SMS daripada Pn. Siti selepas mula minum air MineralCas Jinliyuan untuk beberapa hari sahaja. Sebelum temui air MineralCas Jinliyuan, Pn. Siti sedang pil-pil ubat klinik untuk mengawal keadaan dia. 2 hari selepas dia mula minum air MineralCas Jinliyuan, dia boleh rasa sisa-sisa kimia pil-pil yang tersimpan dalam badan mula disingkir melalui air besar. Dan juga supplement-supplement kesihatan yang dia sedang ambil selama ini turut mula bertambah 'power'. Kes Pn. Siti ini membuktikan bahawa air MineralCas Jinliyuan memang mempunyai kuasa larutan yang sangat tinggi. Ini membolehkan ia membawa khasiat supplement masuk ke dalam sel-sel dan angkut keluar toksik yang tidak perlu keluar daripada badan dengan lancar.

Testimoni_280412

 

Penyedian Air Aktif MineralCas Jinliyuan

 

 

Keajaiban Air MineralCas Jinliyuan

Air MineralCas Jinliyuan yang telah diaktifkan mempunyai sifat-sifat aktif yang sungguh bermanfaat kepada kesihatan dan juga kegunaan harian, ia boleh ditunjukkan melalui uji kaji berikut:

Sifat Pelarutan Yang Sangat Tinggi

Teh

Cara: Masukkan sedikit daun teh Jasmin kering ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa.

Keputusan: Dapat dilihat dengan jelas gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dapat melarutkan unsur teh dengan cepat. Ini menunjukkan Air Jinliyuan adalah mudah diserap dan juga mudah disingkirkan oleh badan. Ia boleh mempercepatkan proses penyerapan nutrien dan penyingkiran toksik beracun.

Mengekal Kesegaran Sayur-Sayuran

Sayur

Cara: Masukkan dua campak sayur masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan dibiarkan untuk beberapa jam di bilik dengan suhu biasa.

Keputusan: Sayur yang direndam di dalam gelas yang mengandungi Air MineralCas Jinliyuan adalah lebih segar dan penuh. Rasa sayur yang telah direndam dalam Air MineralCas Jinliyuan adalah lebih sedap dan manis. Terdapat rasa 'crunchy' apabila digigit.

Penyingkiran Toksik Kimia Dalam Daging

Buang Toksik

Cara: Masukkan potongan daging masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air MineralCas Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan dibiarkan untuk beberapa jam di bilik dengan suhu biasa.

Keputusan: Gelas Air MineralCas Jinliyuan yang mengandungi daging adalah nampak lebih keruh dan kotor. Ini adalah kerana unsur alkali Jinliyuan boleh meneutralkan toksik (suntikan hormon kimia, ubat pemangkin pertumbuhan) yang terdapat di dalam sel-sel daging zaman moden.

Sifat Anti-Karat (Anti-oksida)

Anti-Karat

Cara: Masukkan bilangan paku besi yang sama masing-masing ke dalam gelas yang mengandungi Air MineralCas Jinliyuan dan satu gelas lagi yang mengandungi air biasa dan perhatikan perubahan dalam beberapa Hari.

Keputusan: Paku besi yang direndamkan di dalam Air Biasa berkarat dengan lebih cepat berbanding dengan paku besi yang direndamkan dalam Air MineralCas Jinliyuan.

Proses pengkaratan adalah serupa dengan proses manusia menjadi tua. Sifat Anti-oksida Air MineralCas Jinliyuan boleh melambatkan proses pengoksidaan yang terdapat di dalam sel-sel badan kita.

Semua Uji Kaji Di Atas Adalah 100% Benar Dan Berasaskan Fakta Sains Yang Kukuh!

Jika anda meragu-ragu tetang kesahihan uji kaji tersebut, anda boleh ulanginya di rumah sendiri dengan unsur MineralCas Jinliyuan yand dibeli. Begitu juga dengan daun teh, sayur, bunga, daging dan paku yang dibeli oleh anda sendiri.

Apa yang penting adalah manfaat terhadap badan yang dibawa oleh Air MineralCas Jinliyuan. Ia hanya boleh dirasai oleh diri anda sendiri.

 

ad

MineralCas Jinliyuan adalah produk kesihatan yang telah memperolehi kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Setiap kotak MineralCas mempunyai Sticker Berkilau PDBCKAD yang bernombor siri seperti berikut:

PDBCKAD

Setiap kotak mempunyai nombor siri yang berlainan dan kami akan simpan rekod pelanggan yang membeli MineralCas Jinliyuan tersebut. Langkah tersebut adalah untuk mengelakkan produk yang palsu dan ini adalah penting untuk menjamin keselamatan pengguna.

Pastikan anda membeli pengaktif mineral air MineralCas Jinliyuan daripada Zhonghua Naturophathy Promotionals Centre yang mempunyai logo seperti berikut:

Jinliyuan Logo

Di belakang setiap kotak MineralCas Jinliyuan mempunyai cetakan Nombor Kelulusan KKM iaitu MAL10070620TC bersama Tarikh Penghasilan dan Tarikh Luput.

Jinliyuan

Jinliyuan

Anda boleh mengenalpasti kesahihan produk Jinliyuan melalui laman web rasmi Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK), Kemenerian Kesihatan Malaysia.

Berikut merupakan keputusan yang anda bakal lihat:

MAL10070620TC

Seperti yang dapat dilihat, ramuan utama MineralCas Jinliyuan adalah terdiri daripada:

1.) Concha Ostrea Gigas - Tiram (Cengkerang)

2.) Sargassum Pallidum - Rumpai Laut

3.) Stalactitum - Batu Stalaktit

4.) Margarita Pteria Martensii - Mutiara

3

Pengumuman Khas (Tarikh: 1 Mei 2016)

Kami baru diberitahu oleh pihak kilang (Reishilab) bahawa mereka tidak sempat untuk memperbaharui pendaftaran MAL Jinliyuan di dalam tempoh yang ditetapkan oleh KKM. Ekoran daripada kecuain tersebut, mereka terpaksa memohon semula pendaftaran MAL untuk Jinliyuan. Maka dalam tempoh beberapa bulan ini, Jinliyuan tidak akan wujud dalam senarai Quest 2 Search dalam laman web BPFK.

Pihak kami ingin memohan maaf atas kepada para pelanggan jika perkara ini merunsingkan mereka. Berikut adalah salinan bukti bahawa proses pemdaftaran sedang dijalankan, ia biasanya ambil masa beberapa bulan. Mohon maaf atas sebarang kesulitan.

Keputusan Ujian Porcine

Demi membuktikan bahawa MineralCas Jinliyuan adalah bebas daripada unsur haiwan yang tidak halal, kami telah menghantar 1 kotak yang original daripada kilang yang tidak pernah dibuka ke makmal UNIPEQ di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) untuk uji kandungan DNA Porcine. Keputusannya adalah seperti berikut:

Jinliyuan halal

Buat sementara ini, siji ini adalah apa yang kami boleh buat untuk jawap keraguan anda. Sila fahamkan bahawa pihak kami tidak ada apa-apa yang tersembunyi. Formula teknologi ekstraksi kalsium ionik Jinliyuan adalah harta intelek yang sangat penting bagi pihak kilang dan perlu dilindungi dengan ketat. Saya akan terus usahakan untuk medapatkan sijil Halal yang diperbaharui.

Peringatan Penting:

MineralCas Jinliyuan adalah 100% Semulajadi

*MineralCas Jinliyuan adalah Pengaktif Mineral di dalam air dan ia TIDAK Boleh dianggap sebagai gantian kepada ubat-ubat yang anda sedang ambil untuk penyakit anda.

 

kepuasn

 

Sekiranya dalam tempoh 3 bulan anda tidak puas hati dengan keberkesanan Air yang diaktifkan oleh MineralCas Jinliyuan, sila hubungi kami dan kami sudi pulangkan bayaran yang telah anda buat dengan SEPENUHnya. Jadi, kami telah tanggung segala risiko dari segi kewangan.

Walaupun kami mempunyai banyak testimoni-testimoni positif daripada pelanggan setia yang telah cuba MineralCas. Kami tetap percaya bahawa testimoni yang paling mengyakinkan adalah testimoni daripada diri anda, sebab itulah kami sudi tawarkan "Money Back Guarantee". Tak cuba, tak tahu.

Terjamin

kepuasan

Testimoni Sebenar

Sejak pelancaran RawatanGout.Com pada awal tahun 2009, sudah beratusan pesakit gout yang telah kami bantu, berikut merupakan maklum balas yang telah diterima daripada pesakit-pesakit Gout yang baru ikuti cara SayonaraGout KURANG daripada SATU Bulan!!! Semua testimoni ini adalah daripada pesakit Gout yang SEBENAR.

1

"Bacaan Uric Acid dalam darah saya turun daripada 600 lebih ke 300 lebih dalam SATU bulan sahaja!"

- En. Aliffin, Perak

1
1

"Selepas mula minum air MineralCas, 'persembahan' batin saya telah bertambah kuat sampai isteri menanya sama ada saya telah mengambil Viagra atau Tongkat Ali! Kini saya rasa badan saya sudah ringan dan bertenaga."

- En. D, Miri

1
1

"I kena gout sejak 1992, byk ubat dah saya cuba. Tak tahu berap puluh ribu i belanja. So dgn air MineralCas, betul2 mujarab. Baik sangatlah! sesiapa nak cuba, mana tahu kot sesuai."

- Haji Md. Jusoh, Terengganu

1
1

"Insya Allah! Ada perkembangan yang agak baik, sekarang saya maintain minum sekurang-kurang 2 liter air MineralCas setiap hari..."

- En. Azman, Sugani Buloh

1
1

"Saya merupakan seorang pesakit gout. 2 bulan yang lepas saya terasa sakit yang sengsara di kaki saya. Sangat sakit! Saya dah cuba macam-macam ubat untuk menghilangkan sakit yang teruk ni daripada badan saya, tetapi gagal. Saya membaca banyak artikel mengenai gout dan saya terjumpa RawatanGout, saya mencadangkan saudara/i baca ini sebelum membeli produk ini. Bagi saya, duit anda boleh cari, tetapi kaki dan badan yang disayang bukannya boleh dicari atau dibeli di mana-mana. Saya pernah pergi jumpa doktor-doktor (5 klinik yang lain), tetapi masih tidak dapat penyelesaiannya, penyakit ini masih terdapat di dalam kaki saya. Sangat sakit!!! Saya cuba menghubungi orang yang mengasaskan RawatanGout ni, lelaki ini dengan ikhlasnya membantu saya hilangkan penyakit ini daripada badan saya. Sekarang, saya boleh makan apa-apa saja yang saya suka, tetapi pada masa yang sama saya menjaga kesihatan saya dan saya dapat kurangkan berat badan saya sebanyak 5 KG dalam masa 1 bulan!!! Ia memang berbaloi untuk mencuba produk ini, saudara/i akan dapatkan hidup anda kembali!"

- En. Khalid, Kuantan

1

Berikut merupakan laporan Ujian Darah PathLab Seorang Dato' (nama disulitkan) yang sedang mengamalkan tabiat meminum air MineralCas Jinliyuan sejak 4 tahun yang lepas.

Ujian Darah Pada Tahun 2005

2005

Ujian Darah Pada Tahun 2008

2008

Ujian Darah Pada Tahun 2009

2009

Ujian Darah Pada Tahun 2011

2011

Semua laporan di atas adalah 100% sahih dan benar.

Jinliyuan

Kalau bacaan Asid Urik anda tidak turun selepas habis mengambil satu kotak MineralCas Jinliyuan, kami akan bayar balik Sepenuhnya jumlah yang telah anda bayar!

Jangan Tangguhkan Sehingga Buah Pinggang Anda Rosak! Kalau sudah sampai peringkat itu, MineralCas Jinliyaun pun tidak boleh selamatkan anda.

Jika anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi pegawai khidmat pelanggan berikut:

Harixi
     
   
Pakar Naturopathy : En. Hemen Ee
No. Telefon : 012 - 266 9103
Maybank Akaun : 1051 0308 2437

En. Azrai tinggal di Kajang dan beliau boleh buat penghantaran COD sekitar Bangi hingga Putrajaya sahaja. Untuk pelanggan dari negeri lain, anda boleh buat pembelian secara Online dengan bantuan arahan berikut.

Azrai
     
   
Eksekutif Pemasaran : En. Azrai bin Abdul Aziz
No. Telefon : 019 - 250 9334
Maybank Akaun : 1644 1803 3047

En. Rosmadi pernah alami masalah gout yang sangat serious, air alkali MineralCas Jinliyuan telah bantu beliau bebaskan diri daripada gout. Beliau sentiasa sebarkan kebaikan MineralCas Jinliyuan dan ramai daripada rakan-rakan beliau telahpun kembali sihat selepas minum air alkali Jinliyuan. Saya minta bantuan En. Rosmadi untuk tangani penghantaran C.O.D. sekitar kawasan Shah Alam & Subang Jaya.

Azrai
     
   
Eksekutif Pemasaran : En. Mohd. Rosmadi bin Muhammad
No. Telefon : 011 - 2339 5635
Maybank Akaun : 1081 7749 0810

Kiriman Ekspress PERCUMA!

Dijamin Sampai ESOK!

2

Bagi pelanggan daripada negeri lain, segala pembelian adalah secara 'Online' sahaja. Anda perlu bank-in atau transfer bayaran sebanyak RM180 dan kami akan kirim produk tersebut selepas bayaran dikenalpasti. Sila rujuk langkah-langkah berikut mengenai cara pembayaran.

Bank-In Secara Tunai atau 'Online Bank Transfer'.

Sila bank-in RM180 kepada akaun Maybank pegawai yang in-charge kawasan tinggal anda.

Selepas pembayaran telah dibuat, sila hantar satu SMS dengan format berikut kepada 019 - 250 9334.

<NAMA><NO. IC><TARIKH & MASA BANK-IN><NAMAN BANK> <ALAMAT KIRIMAN>

Biasanya, En. Azrai akan balas satu SMS selepas menerima SMS Order dan pengesahan bank-in. Jika beliau tidak membalas SMS Order anda dalam masa 3 jam, sila buat panggilan terus kepada En. Azrai untuk mengenalpasti. Ini adalah kerana kadangkala terdapat kegagalan rangkaian handphone yang menganggu penerimaan SMS. Sekian, terima kasih

Pos Ekspress

1
Kini Boleh Didapat Terus Di Brunei!

Mulai 1hb Januari 2015, pelanggan dari Brunei boleh dapat MineralCas Jinliyuan terus daripada wakil jualan tunggal kami di Brunei, En. Shah.

Azrai
Zon In-charge : Brunei
  :
Eksekutif Pemasaran : En. Sahairul bin Haji Buang
No. Telefon : +6738846393
     

Sila ambil tindakan untuk kurang asid urik dalam badan, SEKARANG! Jangan tunggu sehingga waktu Serangan Gout. Masa sakit tu nak jalan ke tandas pun tak larat dah! Apa lagi nak bawa kereta dan jalan ke bank?

Jujur. Ikhlas. Demi Kesihatan Bersama.

Mereka Akan Berhutang Budi Kepada Anda...

Masalah Gout sudah pun menjadi satu masalah kesihatan berleluasa yang sedang mengancam ramai orang. Hampir setiap orang mempunyai sekurang-kurangnya seorang ahli keluarga, saudara atau kawan rapat yang telah menghidap masalah gout atau asik urik tinggi ini. Kemungkinan terdapat kawan yang baru diberitahu dia telah hidap masalah gout dan dia tengah risau tentang penyakit ini. Tambahan lagi pesakit biasanya tidak suka bagitahu orang lain tentang masalah kesihatan diri sendiri.

Jadi, sila bantu kawan-kawan sebegini dengan mengkongsikan maklumat yang terdapat dalam laman web ini melalui Facebook atau Twitter! Anda mungkin dapat membantu seseorang dengan satu Klik! pada butang berikut...

Share |